
SEO розшифровується як Search Engine Optimization. Інакше кажучи – це пошукова оптимізація. Отже, SEO копірайтинг – це процес написання текстів таким чином, щоб сайт знаходився на високих позиціях у видачі пошукових систем.
1. Чому сайту потрібний SEO-контент?
Грамотно оптимізований сео-контент підвищує позицію сайту, що займається у видачі пошукових систем. Значить – його бачить більше користувачів. Отже, збільшується кількість відвідувачів сайту, покупців та клієнтів.
2. Який сеотекст вважається якісним?
Це обов’язково унікальний, цікавий та корисний користувачеві текст, що містить ключові слова. Ключові слова – це пошукові запити, які користувачі вводять у пошуковий рядок, щоб знайти необхідну інформацію.
3. Як виконується сео-копірайтинг?
Оптимізатор чи seo-копірайтер вивчає специфіку сайту. Потім на спеціальних сервісах підбирає ключові запити, що часто використовуються користувачами, придатні для вашого сайту. Далі копірайтер пише цікаві та унікальні SEO тексти грамотно вписуючи ключові слова.
4. Скільки у тексті має бути ключових слів? Як правильно їх використати?
Оптимальна кількість – 2 – 3 на 1000 символів. Ефективно використовувати ключі у заголовку. Ключові слова вписуються як без зміни відмінка та числа, так і допускається скасовувати та використовувати синоніми, також можна ділити знаками “,”, “-“, “:”.
5. У чому різниця між високочастотними та низькочастотними ключовими словами?
Високочастотні – це запити, які лідирують за частотою користування користувачами, вони більш загальні. Наприклад, “купити телевізор” – ключ більше підходить для категорії. Для розділів сайту доречні низькочастотні ключі – рідше використовуються і більш конкретні, наприклад, «купити телевізор samsung».
6. Чим небезпечний надлишок ключових слів?
По-перше, тим, що надмірно SEO оптимізовані тексти типу «Пластикові вікна – це пластикові вікна із пластику» не читають відвідувачі, а отже – не купують ваш товар.
По-друге, зниженням позиції у видачі пошукових систем, а також блокуванням сайту.
7. Чи потрібно виділяти жировим шрифтом ключові слова?
Ні, сьогодні пошукові системи – це вдосконалені системи, для яких виділення ключів жирним шрифтом тепер не має жодного значення, як вважалося раніше. Краще виділити жирним чи курсивом слова, значимі відвідувачів.
Нема коли розбиратися? Грамотна SEO оптимізація текстів видається надто складною? Ми можемо допомогти вам.